سالن ماساژ و آموزشگاه ماساژ آرامش ایرانیان - رسول تشیعی

آرامش ایرانیان متخصص در ماساژ

آموزشگاه های ماساژ فنی و حرفه ای شرکت آرامش ایرانیان با نگاه به گسترش فرهنگ ماساژ سالم، اسلامی و ایجاد فضای کار از سال 1390 در راستای کارآفرینی برای نسل جـوان و افزایش هنر ماساژ در بین خانواده ها درسال 1393 با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفـه ای اقدام به برگزاری انواع سبک هـای تخصصـی و شغلــی مـاســـاژ کرده است .

با ورود به شرکت ماساژ آرامش ایرانیان، قدم به دنیای متفاوتی می گذارید. در اینجا ، علم و طبیعت ، آرزو و واقعیت ، زیبایی و سلامت در هم تنیده شده اند تا تجربه ای فراموش نشدنی را به شما هدیه دهیم . ماسور های مرکز آرامش ایرانیان با عنصر "رحم و شفقت" کار خود را آغاز ، با عنصر"عشق و محبت" ادامه و در نهایت عناصر "شادی و تعادل" را برای شما دوست عزیز، به ارمغان می آورد .

رنگ ، نور ، موسیقی و رایحه های دل انگیز در هماهنگی کامل با هنر دستان ماسور ،گذر زمان را برای شما متوقف میکند . ما قول زندگی جاودان نمی دهیم ، اما تضمین می کنیم که حس خوب آرامش را برای شما زنده خواهیم کرد. شما میتوانید با انتخاب هر کدام از انواع ماساژهای ما ، خستگی را از بدنتان بیرون برانید و آرامش را به خود و یا کسانی که دوستشان دارید هدیه دهید.

تماس با ما :

شماره تماس : 09133183846
آدرس اینستاگرام : https://instagram.com/arameshiranian
آدرس رسمی سایت : http://arameshiranian.com/

بایگانی
چنین مطلبی وجود ندارد